KPN/ Belcompany

  • renate

    Hallo allemaal.

    Ik zit eigenlijk een beetje in dubio, ik ben van plan maandag de samsung i320 aan te schaffen bij belcompany, omdat ik een beetje vergelijk materiaal wil hebben heb ik KPN gebeld met de vraag wat het toestel bij hun komt met twee jaar verlengen. Hun antwoord hierop was: Mevrouw wij hebben het toestel niet in ons assortiment, het toestel is niet door onze test heen gekomen daarom verkopen wij het toestel niet. Zit hier wat in of is dit een nieuw soort verkoop techniek van KPN?

    Kan eigenlijk nergens echte kritiek op het toestel vinden, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel.

    Hoop dat jullie weten of dit een nieuw soort verkooptechniek is of dat het niet uit maakt als ik mijn toestel koop bij belcompany.

    Alvast bedankt

  • azalaia

    Ik zou eens op een andere tijdstip bellen met de KPN , dan krijg je iemand anders aan de telefoon. Dan zou ik nog eens door iemand anders laten bellen op weeer een ander tijdstip, en als die 2 medewerkers van de KPN steeds onmafhankelijk hetzelfde zeggen dan kun je nog verder onderzoeken..

    Samsung heeft ook een website, neem daar ook eens contact mee op en ga ook eens naar de Primafoon, die werken voor KPN en laat je daar ook eens voorlichten over dit toestel.

    Mogelijkheden genoeg om dit eens goed te gaan onderzoeken.

    Groeten van azalaia.

  • zackary

    niets mis mee hoor, behalve dat het een oerlelijk ding is. maar das persoonlijk.

    gewoon doen dus.

    http://www.kieskeurig.nl/review/9E76AD3FA1C39D67C12571D3005020C6.htm

  • Sjors

    kan, zelfde geldt voor de sonyericcson P990i

  • jean

    Hallo,

    Dat verhaal klopt wel degelijk. Zowel Vodafone alsook KPN testen de toestellen en geven daarna ook support met automatische MMS/ Email instellingen etc. als het toestel goed is bevonden. Als het toestel niet door hen is goedgekeurd dan kun je zelf zorgdragen voor de juiste instellingen met alle problemen vandien.

    Debitel is hier erg goed in en bieden van alles aan en de klant zit dan met de problemen, omdat zowel KPN als Vodafone dan aangeven dat het toestel door hen niet ondersteund wordt en dan weet Debitel natuurlijk nergens van en heb jij de problemen.

    gr

    jean