Samsung E250

  • Laura

    Ik wil graag de Samsung E250 kopen, heeft iemand hier al ervaring mee? Ik zat ook te twijfelen over de D900, maar die is een stuk duurder, dus ga liever voor de E250, of kan ik beter voor de D900 gaan?. Hoe kan de E250 ‘goedkoop’ zijn? Ik heb de E250 alleen nog niet in het echt gezien, alleen op internet, heeft iemand hem wel in het echt gezien?

    Gr.

  • Lemco

    Wat wil je het toestel moet nog op de markt komen dus dan is het ook logisch dat niemand hem heeft gezien. en überhaupt heeft getest op ervaring. De D900 is al een tijdje op de markt.

    Lemco

  • Laura

    Volgens mij zijn er genoeg die hem besteld hebben op het internet!

  • Lemco

    Dat kan. De Samsung E250 is vanaf deze week verkrijgbaar voor een gemiddelde losse toestelprijs van 199 euro.

    dus nog effe geduld.

    Lemco

  • Laura

    Maar ik denk dat ik toch voor de D900 ga, de functies zijn toch even wat beter

  • Pinokkia

    Vriendin van mij heeft hem in Duitsland voor 130 euro gekocht. (aanbieding bij 1 van supermarkt,simvrij en een NL simkaartje erin)

  • GEERT VAN LEUVENHAGE

    IK HEB AL 3 WEKEN DE SAMSUNG E-250 EN IK MOET ZEGGEN DAT IK ER HEEL CONTENT VAN BEN.DUIDELIJK BEELD.VEEL MOGELIJKHEDEN.EENVOUDIG VOOR TE GEBRUIKEN.MOOI DSIGN.ALS JE NOG VRAGEN HEBT STEL ZE DAN.GROETEN GEERT.

  • tim

    ik heb een vraagje namelijk als je een sms stuurt dan spelt hij al een stuk van het woord voor u ,maar hoe kan je dat afzetten . Anders ben ik al heel tevereden over deze gsm

    tim

  • jan

    Hekje inhouden of in menu woordenboek uitzettentim schreef:

    >

    > ik heb een vraagje namelijk als je een sms stuurt dan spelt

    > hij al een stuk van het woord voor u ,maar hoe kan je dat

    > afzetten . Anders ben ik al heel tevereden over deze gsm

    > tim

  • Shirley

    Zit er op de E-250 ook een voicerecorder ?? En is het een prepaid telefoon ??

    Alvast bedankt.