teleurstellingen nokia n95...?

  • **josty**

    Heb zojuist geruchten gehoord dat het gebruik van de navigatie van de n95 niet geheel gratis is.

    Blijkbaar kun je de mappen welliswaar gratis downloaden,maar gebruik van het navigeren gaat je per maand geld kosten!?!?!

    De prijs…die 550 die alom genoemd wordt is de prijs excl btw + verdere onkosten

    De prijs die hij zal hebben bij release zal -schrik niet- rond de 650 tot 699 bedragen

    Ben benieuwd of nokia toch iets gaat verzinnen op dat hele navigatie gebeuren,want als dit daadwerkelijk zo blijkt te zijn dan denk ik niet dat het verhaaltje van de n95 voor mij doorgaat (of er moet een ander navigatieprogramma op werken die gratis is)

  • Lemco

    Ik vond het ook al zo vreemd dat de N95 voor  550,00 moest gaan kosten als je de 19% BTW er dan bij zou rekenen,kan het kloppen dat de prijs beduidensd hoger ligt dan aangekndigd. Ik schrok niet ik wist wel dat de N95 tussen de  650,00 en de  800,00 zou gaan liggen. Het ligt ook aan de telecomzaak zelf wat men voor prijskaartje eraan gaat hangen, en dat kan heel verschillend zijn. Over het ingergreede navigatiesysteem zou een dure bisnis worden over een periode van een maand een jaar en drie jaar, de prijzen zijn ook beduidend laag dan in werkelijkheid is. Ik wil geen overhaaste dingen doen laat eerst de N95 op markt komen, en je kunt er vergif op nemen met bugs. Mits Nokia het toestel goed heeft doorontwikkeld, maar Nokia kennede…

    Lemco

  • KalleTuup

    We zullen zien wat de Nokia N95 ons gaat brengen.

    Ben er in ieder geval erg benieuwd naar.

    Owja, de discussie over de datum van uitgifte is nog altijd

    in volle gang merk ik op diverse sites.

    Maar heb hem via mijn provider al besteld.

    Deze melden toch in de loop van februari.

    Zou een foontje krijgen als ie binnen is :D

    Verder valt het onder andere op deze site te zien.

    http://www.centralpoint.nl/frame.php?url=http%3A//www.centralpoint.nl/p/Nokia/0037158/Nokia_N95_Sand.html

    greetz

    kalle

    Lemco schreef:

    >

    > Ik vond het ook al zo vreemd dat de N95 voor  550,00 moest

    > gaan kosten als je de 19% BTW er dan bij zou rekenen,kan het

    > kloppen dat de prijs beduidensd hoger ligt dan aangekndigd.

    > Ik schrok niet ik wist wel dat de N95 tussen de  650,00 en

    > de  800,00 zou gaan liggen. Het ligt ook aan de telecomzaak

    > zelf wat men voor prijskaartje eraan gaat hangen, en dat kan

    > heel verschillend zijn. Over het ingergreede navigatiesysteem

    > zou een dure bisnis worden over een periode van een maand een

    > jaar en drie jaar, de prijzen zijn ook beduidend laag dan in

    > werkelijkheid is. Ik wil geen overhaaste dingen doen laat

    > eerst de N95 op markt komen, en je kunt er vergif op nemen

    > met bugs. Mits Nokia het toestel goed heeft doorontwikkeld,

    > maar Nokia kennede…

    >

    > Lemco

  • **josty**

    677 euro…

    denk dat de prijs me toch tegen gaat vallen

    bij gsmhuis vragen ze 699

  • KalleTuup

    eey,

    snap niet wat iedereen altijd over de prijs aant zeuren is. ik verleng ieder jaar mn abo met 1 jaar en krijg erbij de nieuwste telefoon gratis…

    veel plezier met betalen :)

    greetz

    kalle

  • **josty**

    denk je echt dat je de n95 gratis krijgt bij verlegning van maar 1 jaar…

    muhahaha

    die gsms die je meestal bij verlenging van je contract krijgt zijn maar enkele modellen,en die modellen vind ik 9 van de 10 keer,3 x niks

  • Lemco

    Ja Josty, dat zijn nou mensen die met een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Als KalleTuup de N95 op die manier wil bemachtigen heeft ie het goed mis, de N95 is absoluut niet een low-buget toestel maar verkeerd in de high-end modellen, en daar moet je nou eenmaal grof geld voor betalen ongeacht met een verlengingen van een abonnement. Het is kiezen of delen.

    Lemco

  • KalleTuup

    hahaha,

    ben inmiddels al 5 jaar klant bij dezelfde provider en krijg daar naast korting op mn abo en smsbundel de Noki N95 er gratis bij :)

    en nee, hoef niet voor dubbeltje op de eerste rang.

    en mocht u me niet geloven, evengoede vrienden ;)

    greetz

  • Eddy1965

    Ik ben al 15 jaar ! vaste klant bij mijn provider, geloof nou niet dat jij de N95 gratis krijg!! (grapjas..)

  • KalleTuup

    ok, geen probleem als je dat niet gelooft…

    providers hebben er genoeg voor over om klanten te behouden. aan jou

    de eer om dit zoveel mogelijk uit te buiten cq uitbreiden.

    kan je telefoonnr van mn provider geven. kun je eens bellen en navragen.

    waarom zou ik erover liegen??

    greetz