Vraagje over de N70

  • DE_GEKSTE

    Hallo prikkers

    Ik had een vraagje

    Ik heb in me scherm staan ,groep1996 die 1996 kan ik wel thuis brengen maar die groep niet en heb zitten zoeken in me foon maar komt het nergens tegen

    Wie weet hoe ik dat weg krijgt???

    En de naam telfoort kan ik dat ook weg krijgen??

    Of moet ik dat doen via een betaal site?

    Nou ik hoop dat iemand het weet BVD

  • Lemco

    www.gsmhelpdesk.nl

    Lemco

  • **josty**

    Telfort logo kan je alleen wegkrijgen door het opperator logo te veranderen (leeg logo naar je gsm sturen werkt volgens mij niet)

    Ik maak ook altijd bij mijn thema's een opperator logo,zodat mensen (als ze zouden willen) hun opperator tekst weg kunnen halen (je plakt dat opperator logo gewoon over de operator tekst heen als het ware)

    Hoe anders…?\

    Installeer het programmatje seleQ op je gsm (zoeken op google.nl doet wonderen)

    Ga naar ‘'c:\system\Apps\phone\oplogo’' (als die locatie er niet is dan maak je die aan)

    En zet daar het plaatje neer dat je over je operator logo heen wilt hebben (je kan er ook zelf 1 maken (noem het plaatje wel 204_20_0.bmp of iets dergelijks…)

    Hierna start je je gsm opnieuw op en hij moet er staan

    Hoe groot je de afbeelding moet maken weet ik niet zo volgens mij iets van 72X21

  • DE_GEKSTE

    maar als ik dan een thema op mijn foon zet blijft dan dat plaatje er niet staan??

  • DE_GEKSTE

    bedankt

  • **josty**

    je bedoelt als je van thema veranderd…

    ja maar dan verander je je opperator logo toch gewoon weer

  • DE_GEKSTE

    dat schiet dan toch ook niet op

    ik verrander nog wel eens van thema op me foon

    ik dag dat je het meschien gewoon helemaal weg kon krijgen

    anders blijf je verranderen

  • Bj.fxcker

    als ik een toepassing: bv: een thema wil installeren op mijn nokia n70 komt er op myn scherm (van de N70): Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren.!

    Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel thema's en toepassingen kan installeren op mijn nokia n70. Want ik zou er graag andere thema's opzetten