rabomobiel

  • Bert

    Weet iemand welk netwerk rabomobiel gebruikt en hoe de ontvangst is?

    Bert

  • Marchel

    Orange. Hou er wel rekening mee dat je altijd elke maand minimaal 10 Euro betaald , ongeacht je dit verbelt of niet.

    Marchel.

  • Leo

    Hallo,

    Ik ben woonachtig in Zuid-Limburg en ik moet zeggen dat ik erbarmelijk slechte ontvangst heb. Het netwerk (Rabomobiel !?) valt erg vaak weg. Kan dus niet bellen of gebeld worden. Zal persoonlijk naar de Rabobank gaan en vragen hoe dit kan.

    Bij KPN had ik altijdj goede ontvangst.

  • Etienne

    De ontvangst van Orangen is ook in de regio Noord - Brabant erg matig. Ik heb wel Orange maar nog geen Rabomobiel. Zijn deze wel simlock-vrij?

    Etienne

  • zackary

    NEE

  • Mat

    ik telefoneer via rabo mobiel.

    Het toestel (imate smartphone) is simlock vrij

    Etienne schreef:

    >

    > De ontvangst van Orangen is ook in de regio Noord - Brabant

    > erg matig. Ik heb wel Orange maar nog geen Rabomobiel. Zijn

    > deze wel simlock-vrij?

    >

    > Etienne

  • Marieke

    RaboMobiel gaat over van Orange naar KPN!!!!!

    Om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, gaan we de overgang van Orange naar KPN gefaseerd doorvoeren. Eind mei starten we met het geleidelijk overzetten van bestaande klanten, zoals u.

    Uw gemak staat voor ons voorop

    Dankzij de goede samenwerking tussen Rabo Mobiel, Orange en KPN zult u vrijwel niets van de

    overgang merken. U krijgt te zijner tijd een nieuwe simkaart, waarmee u met uw bestaande telefoon toegang krijgt tot alle gebruikelijke diensten, maar dan via het KPN netwerk. U behoudt uw huidige telefoonnummer en krijgt ruim de tijd om de nieuwe Rabo Mobiel simkaart te activeren en in gebruik te nemen.

    U krijgt er een aantal nieuwe diensten bij

    Op het KPN netwerk heeft u straks toegang tot alle bekende Rabo Mobiel diensten, daarnaast kunt u gebruik gaan maken van een aantal nieuwe diensten, zoals MMS en breedband mobiel internet (UMTS).

    Voorlopig hoeft u niets te doen

    Zoals gezegd starten we in mei met omzetten. In voorbereiding daarop ontvangt u eind maart uitgebreidere informatie. Daarin leest u wanneer we precies starten en hoe het omwisselproces er voor u uitziet. Uiteraard kunt u de komende tijd Rabo Mobiel gewoon blijven gebruiken zoals u gewend bent.

    Op www.rabomobiel.nl/klantenservice vindt u antwoord op de meest gestelde vragen.